Saturday, March 24, 2012

I-CITY Buat Kali Kedua


Hari sabtu, pagi hingga ke petang ada Modul 2 Kemahiran Insaniah (KI). Tamat KI, terus bersiap-siap untuk ke I-City. Lepas solat maghrib, Fatin dan 11 orang kawan gerak ke I-City dengan dua kereta. Thanks a lot kepada Kak Nabilah dan Kak Busyra kerana sudi membawa kami. Fatin dah pergi ke sana sem lepas, boleh klik di SINI. J

Fatin pergi kali kedua ni sebab nak masuk Snow Walk. Namun, kitorang sampai jam 10 malam. Kalau masuk pun, maybe tak lama, tidak berbaloi dan balik lewat malam. Jadi, kitorang pun just bergambar dan bermain di situ. Kitorang berpecah untuk berjalan-jalan. Takde lah nampak macam rombongan Cik Kiah nanti kan.. ;)

Fatin berjalan-jalan dengan Syamerra. Bergambar merupakan aktiviti wajib di I-City. Fatin dan Merra naik buaian yang macam kat genting tu. Sebab yang itu je tak ramai orang beratur. Yang lain ramai giler orang beratur. Naik buaian tu best la jugak, at least dapat main games. Pening tu adalah sikit. Tidak dapat dinafikan buaian kat Genting Highlands lagi best. Sebelum pulang, kitorang bergambar beramai-ramai. Nanti Insya-Allah akan datang lagi untuk ke Snow Walk.

Muka kepenatan..

My friends..

Bergambar sebelum pulang.. ;)


Sebahagian daripada rombongan.. ;)

Then, kitorang balik ke rumah. Badan memang dah letih tahap maksimum. Dari pagi ke malam tak berehat, sangat penat. Tidur nyenyak la kan. Fatin dan classmates yang duduk kolej; Hanom, Fadh dan Merra tumpang tidur rumah sewa classmates. Kalau tak, nanti kena tahan dengan pak guard sebab balik lambat.

Esoknya, pergi jogging sekitar taman perumahan Puncak Alam Fasa 3. Tapi lebih kepada sesi fotografi. :p

Muka bangun pagi.. ;)

Breakfast makan nasi lemak. Makan tengah hari, kawan2 masak lauk tomyam, begedil, telur dadar. Air minuman pula, air bandung. Sangat sedap dan berselera. Terima kasih banyak-banyak kepada Filzah (Fil), Syafiqah (Iqa), Shazana (GBM), Ani, Kak Dayah, Dayah dan Fyra.

Thanks for viewing my blog! J

No comments:

Post a Comment