Friday, March 23, 2012

Fadlan V.I.P @ URTV Keluaran 15-31 Mac 2012

Fatin tahu pasal ini pun sebab Fadlan tweet kat twitter pada 19 Mac lalu.

Antara isi keratan artikel,

Anggota kumpulan V.I.P, Fadlan Hazim, 20, tidak kisah dengan gelaran comel atau jambu oleh kawan-kawan dan peminat, Katanya, walaupun wajah nampak begitu, dia suka beraksi lasak.

"Ramai kata saya ni cute. Mula dulu segan juga. Tapi lama-kelamaan saya tak kisah. Saya dah tak anggap itu satu masalah. Kalau orang panggil saya lagi dengan nama tu, saya balas dengan senyuman. Yang penting saya nak peminat nilai bakat saja."

"Tengok Adam (AF2) walaupun dia pernah dapat gelaran macam saya, tapi hari ini dia berjaya. Adam idola saya. Hari ini selain jadi penyanyi dan penari kumpulan V.I.P, saya juga dapat tawaran menjadi pelakon. Saya harap akan lebih diberi peluang bawa watak lasak dengan adegan penuh aksi. Saya suka." katanya.

Sampai sini sajalah yang Fatin dapat share. Maklumat lanjut boleh beli majalah
URTV 15 - 31 mac.. ;)

p/s:
Thanks a lot to adikku yang tersayang, Alia Amani sebab tolong beli majalah, transfer dan upload gambar ni..
Saya jauh di perantauan.. Perantauan lah sangat.. ;p

No comments:

Post a Comment