Friday, March 16, 2012

NOVEL LAGI


Baki baucar buku RM100 Fatin gunakan untuk sebuah lagi novel dan alat tulis. Fatin beli novel ini sebab Fatin kenal novelis di fb. Macam novel Sayang 3 Dalam Satu, Fatin pun kenal dengan novelis dia, Weeda Airiza. Tapi belum berkesempatan untuk meminta autograf untuk novel itu. Novel Sayang 3 Dalam Satu BEST! Yang penting, happy ending! Jom beli.. J

‘Ros Biru Untuk Dia’ adalah karya sulung Ijazati Habib. Fatin tertarik untuk membeli selepas membaca preview kat belakang novel itu.

Ini kira novel yang kelima yang Fatin beli. Seperti yang sedia maklum, Fatin memang tak gemar membeli novel. Tak percaya? Boleh klik di SINI.

Selepas membaca novel ini, Fatin memang sakit hati dengan watak Fakhrul. Bagi Fatin, Lyanna memang seorang yang penyabar. Melalui novel ini, Fatin memang suka dengan watak Adam. J

Secara keseluruhannya, Fatin memang dapat rasa emosi watak-watak yang ada dalam novel ini. Siapa pemberi ros biru itu? Dapatkan novel ini di pasaran..

Kini baucar tinggal lagi RM50. Fatin bercadang nak guna untuk beli buku Pathology. Pathology adalah subjek yang perlu diambil untuk semester ini.

p/s:

Fatin pernah ada cita-cita untuk bergelar seorang novelis semasa darjah enam.

Agaknya tercapai atau tidak? Tak jadi novelis pun, blogger pun jadilah.. ;)

2 comments:

  1. thanks fatin..tetiba teringat baucer x guna rm100 lg..aiyak... -_-"

    ReplyDelete
    Replies
    1. u r welcome.. cepat guna, dah nak dekat expired.. ;)

      Delete