Thursday, December 01, 2011

Kepada fans Fadlan Hazim, Jom beli InTrend isu Disember!

Korang dah klik link ke entri ni, kiranya korang peminat Fadlan Hazim a.k.a Fadlan V.I.P la kan? :)

Seperti yang Fatin janjikan pada entri lepas untuk menulis serba sedikit tentang majalah InTrend isu Disember ini.. Berkaitan dengan Fadlan Hazim.. Sebelum ni, Fatin yang tak pernah beli majalah InTrend.


Serba sedikit yang Fatin boleh share info dalam majalah itu:

Raut wajahnya persis bintang Korea dan kerana ini juga namanya cepat dikenali di lapangan ini. Berbekal pakej yang lengkap, dia punya impian sendiri untuk sukses sebagai anak seni!

Dalam ruangan Lelaki Pilihan ini membicarakan tentang permulaan karier Fadlan, langkah pertama dalam industri hiburan, Fadlan dan V.I.P, bicara Fadlan tentang fesyen, penjagaan diri dan banyak lagi. Kalau nak cerita kat sini, memang panjang lah.. Jadi, dapatkan majalah InTrend isu disember 2011!

p/s:
Sebelum ini, cerita mengenai Fadlan ada dalam majalah Remaja isu Februari 2011. Tapi itu sebelum Fadlan sertai V.I.P. Maklumat lanjut, boleh tengok di sini.

Majalah Remaja 1 Februari 2011, cerita pasal Fadlan one page.
Majalah InTrend Disember 2011, cerita pasal Fadlan two pages.
Hopefully, tahun 2012, jadi magazine front cover ye Fadlan.. ;)

Btw, cuba tengok kat bahagian kanan, kat popular post, post pasal siapa yang paling popular? Kalau ikut statistik blog Fatin, post tu ada 313 pageviews setakat entri ini ditulis.
Ok, bye! ;D


Thanks for viewing my blog! Don't forget to follow this blog! :)

4 comments: