Sunday, May 15, 2011

FARAVER


FARAVER?
Fatin Ira Forever..

Kenapa wat macam tu? ( ce citer, ce citer...)
Actually, kitorg berkawan baik masa di tingkatan 4 di MRSM Merbok.. Satu homeroom, satu bilik, satu kelas..

Pada suatu hari tu, saya teringat kat kakak saya, dia pernah wat akronim dgn kawan baik dia..
Hidayah And Diana Friends Forever.. = HANDIEVER

Then, kitorg pun reka utk kitorg plak.. Memula utk suka2 je.. Tp sampai skarang kitorg guna lg word tu.. Word tu boleh mengingatkan saya kpd memori dgn Ira.. :)

Terima kasih kpd kakak saya telah memberi inspirasi secara tidak langsung kpd saya.. :)

Jadi anda semua jika nak wat akronim, fikirkanlah akronim yg kreatif yg boleh anda ingati sampai bila2 dgn kawan atau 'kawan' anda.. :)

Semoga maksud akronim ini kekal selamanya.. Amin..

p/s: To Ira, Thanks for everything! :)


2 comments:

  1. :) FARAVER.. (sori, lmbt reply, prob pulak nk reply ur comment..)

    ReplyDelete