Wednesday, September 11, 2019

#fatinturns27




Assalamualaikum :)

Lama giler tak update blog, ni bukan setakat sarang labah2, labah2 pun dah beranak pinak :p
Ada banyak entri nak update sebenarnya, tapi publish ni dulu.

My 27th birthday!

Sukanya tengok belon2 tuu

Hari yang paling ditunggu setiap tahun! Sebulan sebelum gigih countdown kat IG Story. Aku memang sejenis obses dengan birthday. Maybe dari kecik dah terbiasa kot :p

Pastu kawan tegur, amboi semangat!
Yelah, selain hari raya, hari jadi jelah aku sambut.
Aku takde anniversary nak celebrate, okay2, ada2, work anniversary ;)

Plan asal actually nak celebrate kat Melaka dengan family.
Tapi aku dapat cuti 2 sept, so aku cancel.
Ditakdirkan ayah aku meninggal dunia di Melaka. (Next entri aku share insya Allah)
Innalillahi wainnalillahi rajiun..



So tahun ni aku just beli kek dan makan pizza dengan family. Mak aku dalam iddah, tak boleh keluar, kita makan2 kat rumah dengan family.

My fav Island supreme & Hawaiian chicken 



Pasal kek, mula2 pening gak nak pilih kek apa. Absolute Durian tu nampak cantik sebab macam bentuk durian luar dia. Tapi not available for whole cake. So, aku beli kek Durian Fromage.

Zoom sikit durian cream cheese

Last but not least, alhamdulillah dapat hidup selama 27 tahun ni. Thanks korang yang wish & doa yang baik2. Mula2 tak ramai pun wish, lepas bukak kaunter wish kat IG story, baru ramai. Oo mengada eh, kena bukak kaunter baru nak wish :P Takpelah, yang penting wish, hadiah itu bonus hehe.. Tahun ni dapat hadiah 2 ketul pun dah cukup bahagia dah, thanks to my sisters <3

Tudung THEMARBLEDUCK


Bila pakai tudung mahal ni rasa jelita ya, okay perasantan :p

Souvenirs from London

Jangan tanya bila nak kahwin, aku sedih, aku berharap sangat ayah aku sempat tengok aku kahwin & nikahkah aku T.T Tapi Allah lebih menyayanginya..

Orang lain pakai sash Bride to be, aku mampu Birthday Princess aje..

p/s:
Setakat ni maybe aku akan celebrate sampai umur 30 je kot. Lepas tu kalau nak celebrate kena ulang balik ke umur 18 :p

No comments:

Post a Comment