Saturday, June 30, 2012

Pelancaran OST Filem 29 Februari

OST 29 Februari dilancarkan di Red Box Ria, Sogo, Kuala Lumpur pada 30 Mei yang lalu. Filem ini memuatkan 3 lagu tema iaitu Kelip-kelip nyanyian Remy Ishak, Seperti Dulu nyayian Forteen dan Jagalah Diri nyanyian Jaclyn Victor. Ketiga-tiga lagu ini memang BEST! :)










29 Februari merupakan filem stereoscopik 3D yang pertama di Malaysia. Antara pelakon filem 29 Februari adalah Remy Ishak, Jojo Goh, Izzue Islam, Fizz Fairuz dan Muniff Isa.

Sinopsis filem 29 Februari yang dipetik dari facebook 29 Februari:

Sumber: Facebook 29 Februari

Norman Abdul Halim

Edry Abdul Halim

Forteen

Jaclyn Victor

Remy Ishak



Fatin berpeluang bergambar dengan pengarah 29 Februari, Edry Abdul Halim yang sangat mesra, Jaclyn Victor yang sangat ceria dan kumpulan Forteen. Ini kali pertama Fatin bergambar dengan mereka. *Biasa dengan kumpulan V.I.P je.. hehe.. Kumpulan Forteen pun mesra dengan peminat. Sebelum ini Fatin pernah jumpa Forteen masa KRU Paparazzi di Plaza Sungei Wang. Tapi tak berpeluang bergambar. Tapi yang tak bestnya, Izzue Islam tidak dapat hadir sebab shooting. Dah la dalam Forteen ni Fatin paling minat Izzue. Izzue juga merupakan salah seorang pelakon dalam filem ini. Btw, Fatin suka tengok watak Ammar lakonan Izzue dalam Aishiteru di TV9 dulu. Teringin nak ada bff macam tu.. 

Lagi, ada tengok Izzue berlakon dalam drama Tudung Tweet dan Senyuman di Kuala Lumpur. Itupun best! Lakonan Izzue & Sara Ali dalam drama Senyuman di Kuala Lumpur itu lawak & sangat best! Fatin entah berapa kali gelak dah.. Tapi Fatin belum berkesempatan untuk menonton 'Jangan Ambil Padang Kami' di Astro Ria. Nanti waktu cuti sem lah Fatin tengok. Eh, ini entri pasal Izzue ke 29 Februari? :p

Akhir kata, Fatin memang sentiasa menyokong karya KRU. Boleh dikatakan semua filem keluaran KRU Fatin tengok kat cinema. Antaranya, Cicakman, Cicakman II - Planet Hitam, Duyung, Karak, Hikayat Merong Mahawangsa, dan yang terbaru Cinta Kura-Kura. Boleh tengok entri di SINI. :)

Bersama pengarah 29 Februari yang mesra, Edry

Bersama kumpulan Forteen: One, Ameer, Ariz

p/s:
Dah like page 29 FebruariKlik di SINI.
Tak sabar nak tonton filem 29 Februari 2012 nanti! :)



Dah tengok trailer 29 Februari? Kalau belum, selamat menonton! :)


No comments:

Post a Comment