Friday, September 02, 2011

Happy 19th Birthday to Nurfatin Atikah!

Alhamdulillah..

Aku bersyukur kepada-Nya atas nikmat yang diberikan. Tepat 8.31 pagi tanggal 2 September 2011, genaplah umurku 19 tahun.. Semoga aku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & dikurniakan kesihatan yang baik.. Semoga aku memperoleh kejayaan di dunia & di akhirat.. Amin..

Terima kasih kepada semua keluarga & rakan2 yang telah wish & mendoakan yg baik2 untuk saya... :D

For me, ingatan & wishes sudah cukup.. At least, ada orang ingat kat kita.. Birthday present pulak adalah satu bonus... Tipulah kalau kata tak nak hadiah... ;p

Seronok jugak birthday waktu raya... Memang makan aje lah seharian... Cuma biasanya juadah kek hari jadi ditambah dengan kuih raya, lemang & rendang.

Rasanya, dalam banyak2 tarikh 2 september lah yang paling saya tunggu tiap2 tahun... :D

Lagi satu, time birthday je lah, wall kat fb baru meriah.. Kalau tidak, hmm sunyi sepi je... Maklumlah org tak popular.. *buat ayat sedih*

Last but not least, terima kasih sekali lagi sebab sudi meluangkan beberapa saat utk wish.. :)


Thanks for viewing my blog.. :)

No comments:

Post a Comment