Thursday, June 16, 2011

TQ NURFATIN


Tadi on9 macam biasa bermula 8 malam. Melayari facebook dan blogger. Dalam sibuk2 bermain facebook, ada terbaca pasal star chat bersama VIP di gua jam 9 malam 15 jun 2011.



Wah, nasib baik dpt tahu berita ni awal2.. Tapi actually dah plan nak tgk 360 kul 9 malam di TV3 sebab ada cerita pasal Karak. Tapi x pe lah, nanti boleh tgk kat tonton.

Sambil menunggu jam 9 malam, tgk drama personal taste kejap. (ye, saya tau.. cerita ni dah lama keluar, tapi saya baru berkesempatan nak tgk.. )

Tepat jam 9 malam, chat pun bermula. Kat website ada live webcam lagi.. :D

Yang ada masa tu Yandy dgn Fadlan shj. Adam pergi umrah. Ryan balik Sabah melawat ayah dia. Marlon pulak saya x pasti.

Saya x banyak chat pun. Banyak tgk live webcam je. Tapi video tu sangkut2.. X berapa dgr suara Fadlan & Yandy.. Jadi saya pun beritahu diorang yang video tu sangkut2..

Then..






Tetiba admin inform "ok, tinggal 8 minit lagi.."


Fadlan & Yandy berkesempatan utk menyanyikan 'Lagu sedih'

One more important thing...

Sesudah habis program chat tu, saya pun sambung melayari fb..
Tetiba nampak ada org share video tadi..
Alhamdulillah..
Boleh jugak tgk rakaman video tu..

Saya pun tgk sampai habis..
Sebelum tu, pada minit ke 7:26
Fadlan tgk laptop lalu berkata,
"OK, TQ NURFATIN.."

:)
Saya sangat terkejut beserta gembira..
Saya ada wish all the best kat diorang.
Jadi sebab tu Fadlan ucap terima kasih..


Boleh tgk video tu di sini.

p/s:
Saya tahu artis juga adalah manusia biasa.
Saya cuma agak terkejut apabila komen saya dibalas. :)

No comments:

Post a Comment