Saturday, July 09, 2011

CONTEST KLIK-KLIK ADAM

Saya ada add Aico FC @fb. Aico FC adalah fb personal kelab peminat Adam, bukan fanpage.
Ada satu hari tu,

Sertai Contest KLIK-KLIK ADAM~!
1. Send gmbr anda bsama Adam, kalau x pernah jumpa, boleh di'photoshop' kan
2. Emel kpd aico.vx@gmail.com sebelum 30 Jun. (tulis nama FB supaya sng kami tag)
3. Bmula 1 Julai, kami akan upload ke dlm album AicoVX
4. Gmbr tbbyk yg dpt LIKE, akan terima hadiah eksklusif drpd Adam & AVX!
5. Dan 2 gmbr pilihan Adam sdiri juga akan dpt hadiah! :D

Oleh sbb ada gambar dgn Adam, saya masuklah. Tapi saya ada satu je gambar dgn Adam. Tu pun gambar sekali dgn V.I.P. Ada fans kat situ tanya, gambar tu boleh edit x? Aico FC kata boleh. Saya ni jenis org x berapa nak reti edit gambar.. Edit lah sikit2..

Lagi satu, saya betul2 x tau konsep contest tu.. Tapi silap Fatin jugak sebab tak baca habis2 syarat contest tu.. Tak perasan kena dapatkan LIKE terbanyak utk menang..

Contest ini akan bermula daripada 2 Julai sehingga 20 Julai.

Hanya KLIK Gambar yg disukai. Tidak terhad untuk beberapa banyak gambar yang digemari. ;) Gmbr terbanyak yg dapat LIKE akan dpt hadiah misteri & 2 gmbr akan dipilih oleh ADAM juga akan turut mendapat hadiah! All the best~! ;)

Bila tgk konsep mcm tu, hanya Tuhan yg tahu perasaan saya..

Macam mana saya nak meraih 'LIKE' drpd kawan2? Nasib baik tempoh contest tu lama..
Lega sikit.. :)

Ni 1st time saya join contest mcm ni.. Mmg memerlukan kesabaran yg tinggi..

Kalau dah nama contest, mestilah nak menang kan? Kita perlu berusaha, hanya Tuhan menentukan.. Kalau ada rezeki, adalah, kalau x de, at least kita dah berusaha..

Bak kata Vince, Semua pemenang, tiada pengalah..

Seperti kata kakak usrah di PASUM, Allah x menilai HASIL, tapi USAHA.

Saya tahu ini contest yg x berapa penting, just for fun..

Tapi saya sgt bersyukur atas setiap 'LIKE' yg disumbangkan.. Thanks a lot kpd kawan2 yg sudi 'LIKE'..

Dari contest ni jugak lah saya dpt mengenali siapa kawan saya..

Seperti kata peribahasa Arab, "Seseorang kawan akan dikenali apabila anda memerlukannya."

Saya sgt setuju dgn peribahasa tersebut..

Kepada sesiapa yg belum 'LIKE', marilah kita klik GAMBAR ni, login fb (klu x blum login dan tekan 'LIKE'..
Sekali lagi, jutaan terima kasih kawan2! :)



Gambar di atas di edit drpd gambar di bawah.. :)

No comments:

Post a Comment