Friday, June 24, 2011

JEJAK KASIH


Ahad lepas (19 Jun), saya mengemas bilik study sambil susun buku kat rak. Tetiba nampak satuframe lama yg ada gambar 3 Karisma. Patutlah lama x jumpa gambar ni, ingatkan dah hilang. Maknanya gambar tu x de dlm my photo album lah.. Gambar masa form 3 tercicir dari album tu..

Tetiba rasa nak upload kat facebook. Tag semua yg ada kat gambar tu. (Tu pun yg mana saya ada add kat fb je la yg boleh di'tag'kan.) Boleh melancarkan program 'JEJAK KASIH' saya..


Lepas upload, borak2 lah dgn kawan2 dgn membalas komen kat gambar tu. Dpt jugak lah addkwn2 3K yg belum jadi friend lagi..

Lepas tu, saya upload gambar sekolah rendah pulak..

Dpt juga kawan 'baru' walaupun sebenarnya dah kawan sejak dulu. Baru lah secara rasminya jadi 'kawan' kat fb.

4A1, Guru kelas, Pn. Syaili Nordin

5 AMANAH, bersama Pn. Nadzilah Ismail

6 AMANAH, bersama Pn. Noor Azrina Ahmad (Gambar senget sikit, stylo!)

Ini pulak gambar waktu sekolah agama..


Gambar pengawas

Alhamdulillah, saya dikurniakan daya ingatan yg kuat utk mengingati schoolmate saya..
Jadi, makanlah kismis banyak2.. :)

p/s:
Sila ignore corak2 kat gambar tu..
Gambar ni diambil dari album saya yg dihias sejak saya kanak-kanak.. :D
Rindu zaman sekolah rendah.. :)

No comments:

Post a Comment