Sunday, June 26, 2011

FRUIT TART

Tgh sibuk2 on9 kat bilik study, tetiba Taufiq (My Bro) tegur, "Ni ape kuih atas printer nih.."

Then, saya pun tgk. Dia mmg marah kalau ada benda atas printer. Printer kat rumah agak rajin jugaklah rosak. Ada sekali tu, printer ada masalah, bila check ada duit 50 sen dlm tu.. Ish2, siapa punya kerja lah tu.. Dia pesan kat saya dan adik2, "Printer tu sensitif, tak boleh tarik kertas suka hati or kuat sgt, nanti rosak." Bukan apa, kalau printer tu rosak, dia yg kena hantar pergi repair.

OK, sambung cerita balik.

Saya pun tgk kat printer tu.

"Eh, ni bukan kuih lah, ni keychain. Keychain fatin tercabut. Nampak macam betul kan?" balas saya.

"Laa, ye ke.."kata abg yg dah malu.

Saya dgn Alia dah menahan gelak.

Lagi satu cerita, keychain tu saya letak kat atas meja makan masa hari keychain tu tercabut. Tetiba mak tanya, "Ni apa ni kuih tergolek ni?"

Saya pun cakap, "Ni bukan kuih, ni keychain fatin dah tercabut. Nak gam balik macam x de harapan.."

Seriously, saya x de niat pun nak main2 kan orang..

Apapun, sgt sedih dgn keychain yg tercabut tu. Kali ni mmg rasa x nak pakai keychain lagi..
Tu pun nasib baik perasan keychain tu tercabut masa dlm bas, otw nak pergi kerja.. :D

Keychain yg telah tercabut



tinggal ni je.. :(

No comments:

Post a Comment